1. Ak chcete reklamovať tovar z e-shopu, možno využiť aj poštu.

 

  1. Pripravte si najprv dva dôležité dokumenty - faktúru, ktorú ste dostali pri prevzatí tovaru a reklamačný formulár. Spomínané dokumenty vložte do balíka spolu s reklamovaným tovarom.

 

  1. Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu.

 

  1. Balík zašlite poistený, alebo doporučene na adresu nášho skladu uvedenú nižšie. Zásielku na dobierku si na danej adrese bohužiaľ nikto z nás nemôže prevziať, takže by sa vrátila späť k vám a reklamácia by nebola prijatá. To isté platí v prípade využitia služby "Balík na poštu", ktorú tiež nejde pre reklamáciu tovaru použiť.

 

Sportisimo SK s.r.o. - e-shop

Einsteinova 18

851 01 Bratislava

(Tlač dodacieho adresného štítku)

 

  1. Kolegovia z nášho reklamačného oddelenia vás budú najneskôr do 30 dní informovať o vyriešení reklamácie a to prostredníctvom e-mailu.

 

  1. Podrobnejšie informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.