- Ak chcete reklamovať tovar z e-shopu, možno využiť aj poštu.
- Pripravte si najprv dva dôležité dokumenty - faktúru, ktorú ste dostali pri prevzatí tovaru a reklamačný formulár. Spomínané dokumenty vložte do balíka spolu s reklamovaným tovarom.
- Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu.
- Balík zašlite poistený, alebo doporučene na adresu nášho skladu uvedenú nižšie. Zásielku na dobierku si na danej adrese bohužiaľ nikto z nás nemôže prevziať, takže by sa vrátila späť k vám a reklamácia by nebola prijatá. To isté platí v prípade využitia služby "Balík na poštu", ktorú tiež nejde pre reklamáciu tovaru použiť.
Sportisimo SK s.r.o. - e-shop
Einsteinova 18
851 01 Bratislava
(Tlač dodacieho adresného štítku)
- Kolegovia z nášho reklamačného oddelenia vás budú najneskôr do 30 dní informovať o vyriešení reklamácie a to prostredníctvom e-mailu.
- Podrobnejšie informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.